środa, 6 października 2010

WRZESIEŃ - PAŹDZIERNIK 2010

Oprócz nowych Pań, do naszej szkoły dołączyli również nowi uczniowie. Jako uczennica klasy piątej, postanowiłam przeprowadzić wywiad z pierwszoklasistką, Wiktorią Lisson. Zadałam jej kilka następujących pytań:


Julia: Które miejsce w szkole najbardziej lubisz? I dlaczego?
Wiktoria: Najbardziej lubię świetlicę, ponieważ tam mogę lepić z plasteliny różne rzeczy i bawić się z innymi dziećmi.


Julia: Co sprawia Ci największe trudności?

Wiktoria: Dla mnie największą trudnością jest moja nieśmiałość i nowe otoczenie.


Julia: W jaki sposób spędzasz przerwy pomiędzy lekcjami?
Wiktoria: Na przerwach zazwyczaj bawię się z koleżankami i jem śniadanie.


Julia: Który przedmiot sprawia Ci najwięcej radości? I dlaczego?
Wiktoria: Najwięcej radości sprawia mi religia, bo na niej bardzo często rysujemy i malujemy.


Julia: Dziękuję Ci, że poświęciłaś mi trochę czasu. Do zobaczenia!

Wywiad przeprowadzała Julia Pawlus z klasy piątej.


A oto wywiad z Justynką Garncarczyk, jedną z naszych nowych koleżanek:

Emilka: Które miejsce w szkole najbardziej lubisz?I dlaczego?

Justynka: Najbardziej lubię korytarz, bo można się tam bawić z koleżankami.

Emilka: Co sprawia Ci największą trudność?

Justynka: Czasami nauka, ponieważ nie wszystko przychodzi mi łatwo.

Emilka: W jaki sposób spędzasz przerwy pomiędzy lekcjami?

Justynka: Bawię się z koleżankami.

Emilka: Jaki przedmiot sprawia Ci największą radość?I dlaczego?

Justynka: Największą radość sprawia mi język angielski, bo interesuje mnie ten język.

Emilka: Dziękuję Ci za naszą krótką rozmowę. Do zobaczenia!

Wywiad przeprowadziła Emilka Grzędzińska z klasy piątej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Pytania do książki nr 4 (klasy VII - VIII)

1. Jakie wydarzenie historyczne jest tłem dla wydarzeń w utworze? /1 2. Jak nazywa się majątek, w którym mieszka Kniahini Kurcewiczowa wraz ...