piątek, 1 października 2010

WRZESIEŃ - PAŹDZIERNIK 2010

To, o czym nowe Panie wiedzą i chętnie wszystkim opowiedzą...


Pierwszego września w naszej szkole pojawiły się trzy nowe panie nauczycielki: Pani Katarzyna Kliś (nauczycielka języka polskiego), Pani Dominika Polak (nauczycielka informatyki) oraz Pani Sylwia Matejko (wychowawczyni klasy pierwszej).

Ja, jako uczennica klasy piątej, postanowiłam przeprowadzić wywiad z panią Dominiką Polak -nauczycielką informatyki.

Emilka Grzędzińska: Dzień dobry, nazywam się Emilia Grzędzińska i jestem uczennicą klasy piątej, czy mogłabym przeprowadzić z Panią wywiad o uczeniu w naszej szkole?

P. Dominika Polak: Tak, oczywiście.

Emilka Grzędzińska: Jakie było Pani pierwsze wrażenie po przyjściu do naszej szkoły?

P. Dominika Polak: Dzieci są bardzo grzeczne, szkoła jest bardzo ładna, dobrze wyposażona, czysta, zadbana, ściany są ładnie pomalowane.

Emilka Grzędzińska: Czy mogłaby Pani krótko opisać swój pierwszy dzień w pracy?

P. Dominika Polak: Uczniowie byli grzeczni pytali się o nowe notebooki - czy będą mieli z nimi lekcję, kiedy będą na nich pracować.

Emilka Grzędzińska: Co do tej pory było dla Pani największym wyzwaniem? I dlaczego?

P. Dominika Polak: Największym wyzwaniem jest dla mnie koło komputerowe dla klas 1-3, ponieważ jest bardzo dużo dzieci i potrzebują one wiele uwagi.

Emilka Grzędzińska: Analizując pierwszy tydzień spędzony w naszej szkole, jakich rad udzieliłaby Pani innemu młodemu nauczycielowi?

P. Dominika Polak: Uważam, że za krótko pracuję, żeby udzielać rad innym młodym nauczycielom.

Emilka Grzędzińska: Czy przyzwyczaiła się już Pani do nowego otoczenia?

P. Dominika Polak: Tak, bardzo mi się tu podoba.

Emilka Grzędzińska: Dziękuję! Było mi bardzo miło przeprowadzić z Panią wywiad.

P. Dominika Polak: Dziękuję. Mnie również było miło.

Wywiad przeprowadziła Emilka Grzędzińska z klasy piątej.


Oto wywiad z panią Sylwią Matejko:

Agnieszka Marynowska: Jakie było Pani pierwsze wrażenie po przyjściu do naszej szkoły?

P. Sylwia Matejko: Mała, miła, przyjazna szkoła. Wydaje mi się, że przez to, iż ta szkoła jest malutka - jest bardzo przyjazna.

Agnieszka Marynowska: Czy mogłaby Pani krótko opisać swój pierwszy dzień w szkole?

P. Sylwia Matejko: Gdy przyszłam do klasy, moją pierwszą myślą było: "To już moja klasa". Jednak po chwili atmosfera się rozluźniła. W głowie nastąpiła pustka. Bardzo spodobało mi się otoczenie oraz to, że mogę pracować w takiej odnowionej klasie.

Agnieszka Marynowska: Analizując pierwszy dzień spędzony w naszej szkole, jakich rad udzieliłaby Pani innemu młodemu nauczycielowi?

P. Sylwia Matejko: Radziłabym, by jak najbardziej korzystał z praktyk. Przede wszystkim nie wolno się stresować się przy pierwszych krokach. Przy okazji poleciłabym tę szkołę, ponieważ jest bardzo przyjazna, malutka. Naprawdę miło stawiać „pierwsze kroki w zawodzie” właśnie w naszej szkole.

Agnieszka Marynowska: Czy przyzwyczaiła się już Pani do nowego otoczenia?

P. Sylwia Matejko: Tak. Przyzwyczaiłam się już do nowego otoczenia, ponieważ ta szkoła jest bardzo przyjazna. Z pewnością każdy nauczyciel chciałby tu pracować.

Agnieszka Marynowska: Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas.

P. Sylwia Matejko: Ja również dziękuję, to była chwila spędzona na bardzo miłej rozmowie.

Wywiad przeprowadziła Agnieszka Marynowska z klasy piątej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Pytania do książki nr 4 (klasy VII - VIII)

1. Jakie wydarzenie historyczne jest tłem dla wydarzeń w utworze? /1 2. Jak nazywa się majątek, w którym mieszka Kniahini Kurcewiczowa wraz ...